Fredag

Idag jobbar jag emelie. Det är inte så mycket att göra just nu vilket är skönt så länge det varar. Har ju bara ca 6 timmar kvar att jobba och 4 timmar kvar till fredrik kommer och ska jobba. I kväll ska vi gå ut med Sandra ska bli kul. Igår skulle vi gått ut men efter att ha gått i ca 20 min för att kolla på matchen så var vi för trötta när vi kom hem så vi la oss och kolla på playa del sol och åt lite godis. Vi kommer vara grymt stora när vi kommer hem, nä jag bara skämt;)

Sen ska 2 av de som bor med oss flytta ut så vi ska ta in 2 nya killar som heter max och christian tror vi hoppas det blir bra, de verkar gulliga i iallafall.

Nu hoppas jag carro kommer snart och berättar att hon städat:)


Kram emelie

Kommentarer
Postat av: Yvonne Grundin

Hej Carro!

Hoppas du har det bra i värmen. Hörde på tv i morse att det ÄNTLIGEN skulle komma lite sol och värme här hemma också!Solbrännan håller på att gå bort som vi kämpade att få i Spanien. Din mamma och jag, hade det verkligen underbart skönt på vår semester.Vi slappade oförskämt mkt!! En bättre reskamrat och vän kan man inte hitta!Nu är det inte många dagar kvar förrän dina goa föräldrar kommer ner till dig. Ni får ha det toppenbra!

Kramar från mig.

2008-06-27 @ 18:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0