Hej

I dag sa har massa turister och staff akt hem vilket inte ar sa kul. Vi kommer sakna massa folk ju :( Men hoppas pa att vi traffas igen. Har aven traffat ett roligt killgang som aven dom har akt hem i dag. Kommer nog vara sa ofta pa mandagar. Far hoppas att det kommer lika roliga turister ikvall igen, fast killarna ar nog valdigt svarslagna riktigt kul gang.

Sen har studenten varit med hoppas ni verkligen hade kul kusiner, onskade verkligen att vi kunde varit dar.

Nu ar det dags att sola lite igen.

Puss Carro och Emelie

Kommentarer
Postat av: Mamma Gunilla

Hej på er

Nu är det inte långt kvar till vi kommer

Hoppas ni tycker det kommer att bli kul

Hoppas ni har träffat Kristine och hennes pojkvän,och att de hade med sig lite grejor från oss.

Har precis bakat en morotskaka då tänkte jag på er för det tycker ni om vet jag men det finns nog på Cypern också eller så får ni baka lite......

Nu skall jag lägga mig hoppas allt är bra med er.

Kramar och pussar från mamma Gunilla

2008-06-17 @ 23:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0