Helgen

Kanske ska berätta lite om helgen med. Då va det då Oktoberfesten i Skara, vilket man tyckte va så kul bara för något år sen. Massa folk ute och fest helt enkelt. Men i år va det inte så kul. Då har man liksom kommit hem från Ayia Napa som är ett av det största party ställena i Europa och kommer till lilla skara. Kan säga att det va helst dött fast inte så konstigt.

Men iallafall hade då förfest hemma hos mig den tyckte jag va rätt kul iallafall Pjär och Mats från Ayia Napa kom med en vän. Och sen min kusin med massa tjejkompisar. Körde lite kortspel och så. Så det va lyckat tyckte jag allt. Det som gjorde kvällen nästan.

För sen gick vi ut vid 00.00 ca. Så när man kom in på stat sen så tog det nästan slut med en gång. I Ayia napa pågår ju allt dygnet runt så man själv väljer när man vill åka hem men nu bara det tog slut. Va inte alls kul. Plus att jag och Emelie tappa bort varandra vilket inte va så lyckat :)

Nä nu ska jag nog se på film.

Puss& Kram Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0