Onsdag

Igår träffades jag och Emelie en sväng för att planera våran resa som vi påbörjar imorgon, så vi tog våran egna lilla promenad som vi alltid tog innan, kändes jättekonstigt att gå där igen. Men kommer väl va så ett tag sen blir nog allt till det vanliga igen.

I dag då ska vi till Skövde och shoppa lite. Kan säga att jag har absolut inga kläder och verkligen inga vinterkläder nu när det är så kallt så det måste fixas. Hoppas på att de har mycket i Skövde nu. Annars blir det en snabb titt i Gbg imorgon.

Ikväll ska vi på handboll med min sis, hennes kille spelar nämligen har inte träffat han än så det blir lite intresant måste jag säga.

PussPuss Carro



SAKNAR

Kommentarer
Postat av: Linda

Handboll ikväll...yes!

2008-09-17 @ 16:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0